pühapäev, 31. juuli 2011

Nokamütsi noka õpetus


Telliti mult juuni lõpus nokats... Mütsi tegemisega probleeme polnud. Aga üht ilusat ja kena noka õpetust ei leidnud mina mitte kuskilt.
Vaatasin netis ilusaid nokakesi ja hakkasin siis katse-eksitusmeetodil pusima - ikka et heegeldan ja harutan üles, heegeldan ja harutan...
Lõpuks siis sain endale meeldiva noka ning tuli välja, et see meeldib kohe paljudele ja lausa tahetakse ka õpetust saada.
Nüüd olen ma siis ka Disainer nö

Joonise tegin vaid nokaosa jaoks. Sobib igasuguste mütside külge. Mõeldud kohe külge heegeldamiseks, topeltlõngaga!
Lõpetuseks kõik krabisilmustega (vähikäigusilmus) üle heegeldada.
Tulemus on kenasti vormihoidev ja vormitav. Näiteid leiab mu blogist piisavalt

! Väga kena ja viisakas oleks siis edaspidi viidata minule, kui keegi kasutab minu tehtud õpetust.

Pildil klikates saab veidike suurema joonise.

Noka õpetus

4 kommentaari:

  1. Tere! Hästi vahvad nokamütsid! Üritan siin just sinu joonise järgi nokka heegeldada ja jäin kohe alguses jänni... Ei saa hästi aru, kust algab ja lõppeb rida. Kas sul esimene rida sinisega, teine punasega jne? Ja kas iga rida lõppeb kinnitusega mütsi ääre külge?

    VastaKustuta
  2. Jah, algab sinise reaga ning iga rida lõppeb kinnissilmusega mütsi külge ja siis järgmisest silmusest tuleb aassilmus läbi.

    VastaKustuta
  3. Milline on krabisilmus? Ei leidnud mujalt netist ka infot :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Videoõpetus - http://www.mooglyblog.com/reverse-single-crochet-crab-stitch/

      Kustuta

Related Posts with Thumbnails