esmaspäev, 5. detsember 2011

Pankjavitsa mustriga kirikindad

Sain oma selle talve esimesed kirikindad valmis. Olen neid ju tegelikult ennemgi teinud, aga viimatised olid jämedama vardaga ja 7 Veljestä lõngaga. Kunagi koolipõlves tegin ka väga palju, vanaema viis neid kuhugi lausa müüki.

Praeguste kinnaste tehnilised andmed siis:
lõngast vähemalt türkiissinine on Raasiku lõng, punase suhtes päris kindel pole
varras on 1.5
soonikuosas on 64 silma ja mustriosas on 70 - minu käe jaoks täiesti piisavalt

Põhimuster on Pankjavitsa, kuusetipu tegin aga ühe silmuse võrra kõrgemaks ning pöidla tegin teise mustriga kui raamatukeses (A. Praakli Kirikindad I). Pöidla muster meenutab nagu lumesadu kuusemetsas (tegelikult ka maasikamõtte viskas pähe pöialt kududes).
Mulle see kindamuster meeldis ja eks oma tõuke mustri valikul andis seegi, et isa poolt olen Setomaalt pärit



Sooniku otsa tegin 4 lõngaga punutud paelakese, et saaks kindapaari kokku sõlmida (noh, et kaduma ei läheks teine pool)



Ja ka pahemal (sees-) pool on kena muster moodustunud

2 kommentaari:

  1. Väga ilusad kindad, kohe näha, et asjatundja tehtud! See nööri külgetegemine on väga hea mõte, mu vanaema tegi alati sokkidele sellise sabakese külge, sama mõttega, et siis on hea kokku siduda.

    VastaKustuta
  2. Pięknie i kolorowo na Twoim blogu!!! Pozdrawiam:)))

    VastaKustuta

Related Posts with Thumbnails